loading...
♛شبستان زندگی♛محمدامین زرگریツ
محمدامین زرگری بازدید : 20 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

 

می خواهم زندگی ام را تصفیه کنم

تا هر چه می ماند خوبی های من و تو باشد

می خواهم از نو ببیینم

تا هر چه می بینم زیبایی باشد

می خواهم فرش های خاک گرفته زندگی را بتکانم

تا رنگ ها و طرح های اصیلش نمایان گردد

می خواهم سختی ها را درز بگیرم

تا هر چه آسان گرفتن است رو بیفتد

می خواهم دلها یمان را بسابم

تا مثل قدیم ها نرم نرم  شود

می خواهم در قلب هایمان توری بگذارم

تا هیچ وقت دوده نگیرد

می خواهم پنجره نگاه مان را باز کنم

تا بهار دوستی مان پشت در نماند

دوستان من ،
مثل " گندمند "

یعنی یک دنیا برکت و نعمت ،
نبودن شان ، قحطی و گرسنگی است ،

و من چه  خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند ،

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saba در تاریخ 1394/09/20 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

افزایش بازدید و رنک گوگل رتبه الکسای وب شما با تبادل لینک رایگان با شیوه ای نوین در سایت:
http://hamejoorfile.linkn.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز من محمدامین زرگری هستم امیدوارم همیشه شاد سلامت باشید. این سایت رو برای نزیک شدنمون به خدا وشهدا اینکه امیدمون رو بهش از دست ندیم درست کردم. با سبکی سنتی وزیبا امیدوارم لذت ازش ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه مطالبی تو سایت گذاشته شود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 3,268